Door relevante digitale platforms in te zetten, zoals social media, Google-campagnes, Flitsmeister en Digital Out-of-Home campagnes, weten we hoe we actief en latent werkzoekenden kunnen aantrekken. Het is essentieel om je doelgroep te definiëren, een treffende boodschap te creëren en deze op het juiste moment te delen. Onze kennis en ervaring stellen ons in staat om sterke, doelgerichte campagnes op te zetten en te koppelen aan onze data tools, waardoor we de campagnes effectief kunnen sturen en optimaliseren.
dé Methode zorgt ervoor dat wij de maximale resultaten boeken voor al onze klanten. Deze unieke manier van werken staat garant voor successen.
We leren elkaar kennen en duiken diep in jullie vraagstuk en hoe wij hierin kunnen helpen. Op basis van deze informatie bouwen we een strategie waarmee we de wereld aankunnen. Vervolgens monitoren we de data zodat we tijdig zien wat wel en niet werkt. Zo blijven we optimaliseren tot dat we het gewenste resultaat behalen en uiteindelijke dé gewenste kandidaten.
Door relevante digitale platforms in te zetten, zoals social media, Google-campagnes, Flitsmeister en Digital Out-of-Home campagnes, weten we hoe we actief en latent werkzoekenden kunnen aantrekken.
Data is essentieel voor recruitment marketing, het optimaliseert ook de keuze van kanalen en biedt inzicht in campagne prestaties, waardoor strategieën continu kunnen worden geoptimaliseerd voor effectieve werving.
Om het snelst gevonden te worden door actief werkzoekenden sollicitanten is job marketing de beste oplossing. Middels ons eigen distributietool CV deal kunnen we vacatures snel online promoten bij onze partner jobboards. Zo hebben wij een
Agency Alliance Partnership met Indeed.
Wij optimaliseren vacatures voor SEO en Google for Jobs om de zichtbaarheid te vergroten, zodat geschikte kandidaten jouw vacatures sneller vinden. Dit verhoogt de kans op succesvolle wervingen en versterkt jouw team met top talent.
Met dé Methode ontwikkelen wij voor jou een passende strategie op basis van Awareness, Consideration en Conversie. Deze strategie gieten we vervolgens in dé Mediamix. Doordat we jouw boodschap verspreiden over een mix van diverse media vergroten we de kans dat jij jouw doelgroep daadwerkelijk bereikt.
Door visueel aantrekkelijke, relevante en inhoudelijk sterke content te communiceren, activeer je de doelgroep. Meer dan 40% van de effectiviteit van je campagne behaal je creatie. Door je te richten op de kennis- en interessegebieden van de doelgroep, creëer je nieuwe mogelijkheden voor interactie en dialoog. Consistentie van content op je website en andere online kanalen is cruciaal voor succesvolle resultaten. Het is van essentieel belang dat je content nauw aansluit bij je doelgroep. Wanneer je content relevant is voor je doelgroep, versterkt dit de betrokkenheid en het vertrouwen.